Sunday 14 August 2011

Selamat Datang ke blog Pecah Idea

Assalamualaikum. Tak jawab dosa, kalau jawab gatal (macam zaman kanak-kanak) Hahaha. Apa khabar semua? Ini adalah blog aku, sememangnya idea berblog sudah lama wujud tapi atas dasar malas mungkin idea tersebut tidak dapat nak diaplikasikan. Maka datang seorang rakan sejak tingkatan 1 sehingga ke kolej matrikulasi menyeru aku membuat blog kerana dia sukakan idea-idea aku bercakap. Idea nama tersebut diambil kerana aku mengambil masa lebih kurang setengah jam dua puluh saat mencari nama idea aku. Mungkin post pertama hanyalah sekadar pengenalan . Selamat datang ke blog Pecah Idea . Mungkin dengan aktiviti blog-walking, kita akan dapat meningkatkan ilmu pengetahuan. Kepada rakan saya yang memiliki blog terutamanya Nazzarul Fikri dan Afnan Dinie, saya masih noob dalam berbloging. Jadi jangan marah kalau banyak sangat soalan yang diajukan kepada anda untuk menjadikan pandangan penggemar blog lebih menarik . Salam Sejahtera :))

1 comment: